Nieuwe Zeesluis IJmuiden De nieuwe zeesluis in IJmuiden is 70 meter breed, 500 meter lang en 18 meter diep. De bouw startte begin 2016. Marsé Montage bracht bovenop de kolkwanden over een lengte van 1.200 meter dekzerken aan; een stalen afdekplaat op het metselwerk en bedoeld...

 Inrijden spoordek Onderdoorgang De Maten in Assen Ondersteuningsconstructie onderdoorgang verzorgt door Marsé Montage. Betreft een tijdelijke ondersteuning ten behoeve van het plaatsen van een spoorviaduct. De constructie wordt na het gereed komen van het betonwerk weer verwijderd....

Autoweg N11 De in 2000 in gebruik genomen autoweg N11 loopt van Leiden via Alphen aan den Rijn naar Bodegraven en verbindt de A4 met de A12. Voor de ongelijkvloerse aansluitingen verzorgde Marsé Montage de hekwerken; van productie tot plaatsing....

Vernieuwing stationsgebied Utrecht   De gedaanteverandering van Hoog Catharijne tot een licht eigentijds winkelpaleis is nog niet helemaal afgerond, maar vordert gestaag. Als onderdeel van deze grootschalige vernieuwing werd het stationsgebied voorzien van een 5-laagse parkeergarage waarvoor Marsé Montage het stempelwerk en de ondersteuningsconstructie verzorgde....

Tijdelijke fiets- en voetgangersbrug Marineterrein Amsterdam Stap voor stap verandert het Marineterrein in Amsterdam van een gesloten, militair gebied naar open, nieuw stadskwartier. Omdat het terrein nog volop in ontwikkeling is, werd gekozen voor een eenvoudige tijdelijke brug. Marsé leverde en monteerde de onderconstructie en het...

N23 Westfrisiaweg De opwaardering van de 42 kilometer lange verbinding tussen Alkmaar en Enkhuizen met 35 bruggen, viaducten en tunnels verbetert de doorstroming én veiligheid. Marsé Montage leverde het stempelwerk voor het inrichten van de nieuwe onderdoorgangen en kruisingen, zodat fietsers en voetgangers veilig onder en...

Riddertoren Kasteel de Haar – Haarzuilens Kasteel De Haar in het Utrechtse Haarzuilens is een monumentaal kasteel en het grootste van Nederland. Begin deze eeuw is een omvangrijk restauratieproject gestart met als doel alles weer in oude glorie te herstellen. Voor de nieuwe fundering van de...

Spoortunnel Zevenaar Betuweroute Als onderdeel van de werkzaamheden aan de Betuwelijn verzorgde Marsé Montage het stempelwerk (3.000 ton staal) voor de Spoortunnel in Zevenaar. Deze tunnel is totaal ongeveer 2.300 meter lang, inclusief de twee open toeritten van circa 400 meter lengte, en bijna 14 meter...

Noord/Zuidlijn Amsterdam CS Voor de aanleg van de Noord/Zuidlijn-tunnel zijn onder het Amsterdam Centraal Station duizenden houten heipalen vervangen door een nieuwe fundering. Voor de draagconstructie van de spoorbakken en stationsoverkapping plaatste Marsé Montage een stalenconstructie van ruim 1.600 ton staal....